Monday, December 27, 2010

Azam Tahun 2011

semua oang tiba-tiba semangat nak berazam.tahun baru nak dekat.tapi mula-mula je.lepastu tengok la.azam ntah kemana tahun baru ntah kemana.tipu kalau aku tak berazam.tak remaja la kan kalau tak berazam.nanti boleh la post kat facebook.nanti orang like.pastu comment-comment.baru boleh jadi fames.ngeeeee.azam aku selalu macam orang-orang biasa la.nak jadi orang yang baik dari sebelum-sebelum ni,bla bla bla bla bla.yang pasti semua yang positif.sekarang ni aku nak tulis apa azam tahun baru.maaf.sini takde button like.

1.nak habis belajar
2.nak kerja
3.bungee jumping
4.sky diving
5.amik lesen motor
6.join atv club
7.hiking
8.beli kereta
9.mengorat anak orang kaya
10.beli macbook
11.nak kawen

sebenarnya dalam semua benda tu ada cara macam mana nak capai semua tu...first sekali abeskan nombor 1 lepastu pergi ke nombor 2 untung-untung dapat nombor 9 baru boleh capai hasrat nak buat nombor 3,4,5,6,7 dan 8.yang nombor 10 tu beli sendiri pon boleh.usaha sikit.lepastu kalau jodoh panjang,go on dengan nombor 11.settle.

p/s:sila angguk tanda setuju.

1 comment:

  1. ily....sangat besh la ko nye entry nie..hahahaa
    cm bace buku math..hahahhaa..
    wei...gud luck la dgn azam2 kau ok..rase nye tros no 11 ok gak...hahahha..lesen moto??gile la kau...aku pon nak gitu!leh rempit2 n ngorat la anak org kaye..hahahha...klu die nak kau?
    hahahahha..btw..wish best of luck for ur azam!!
    love u!!!!!!!!!!!!
    p/s=tahun berganti tahun..kau tetap tersyg dalam hidup aku..=))

    ReplyDelete

bila penyibuk berbicara